TELJES KÖTET

TELJES KÖTET

Római polgár

2009. október 28. - tesz-vesz

roberto-bompiani-roma-1821-1908-festa-romana-e1392046018314.jpg                 

 

 

                   Sivár életem, faládába zárom
                   Mutogatni az utóimnak
                   nézzétek, nézzétek egy boldogtalan ember
                   Silány életem fakó idegenben
                   Gyűlölt barátaim a Tévedés és a Hibák
                   eltolom az ételt
                   A boldogtalan ember elfogy

                   De lám lehettem volna színben káprázó
                   Lehettem volna táncos a Krőzus közepén
                   Álommezbe öltözni a világ színpadán
                   És én fütyülnék a dallamunkra.
                   Lehettem volna gazdag ember,
                   mily kicsin múlik a világ
                   mily kicsin vagyok én most itt
                   Tegnap még, kedves volt a holnap, és lehetséges volt a lehetőség
                   Lehettem volna bárki.
                  

                   Lehettem volna, és én leszek!
                   Én leszek a világ ura, én leszek a világ közepe,
                   és én fütyülök a dallamokra
                   Kiírt méreg engem nem gátol, nem botladoztat
                   Fel! Fel világ! Szavamra kél minden mozzanat!
                   Kicsi pásztornép, előtted a világ
                   Hódítsd meg Mindent, és építsd fel magad!



 

2009. október 28, szerda, Budapest

Sz. Á.-találkozást lekéstem

A bejegyzés trackback címe:

https://teljeskotet.blog.hu/api/trackback/id/tr66895017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása