TELJES KÖTET

TELJES KÖTET

Borszerda

2023. július 07. - tesz-vesz
 "csak rád tudok gondolni. kizökkentettél a magányból, a lelki sivárságból, és nehezen tudok visszamenni.
lázad a lelkem a börtöne elől."

   majalis.jpg

 

 

                         Csörte ült tort és
                      Zsongott a levegő de
                      Izgalom forrt még a múlt éjjelen.
                      Pirosan dobban a szívem ma
                      Orvosom lehet ő, de véres
                      Rongyként eldobva végzem.

                      Azóta a mérgem elszállt, de
                      Didergek a sötétben.
                      Rideg nyári éjszakán szemerkélnek a csillagok.
                      Istenítem lélekölő gyilkosomat és én mégis
                      Esküt tennék, hogy jó ember leszek.
                      Nem hibáztam, de nem ítéltenek... - hát... te marha:

                      Nem fogadod el a sorsod...

 

2023. július 7.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teljeskotet.blog.hu/api/trackback/id/tr1618162344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesz vesz II · http://kkbk.blog.hu/ 2023.07.14. 12:42:00

úgyanúgy megfogja az embert 38 évesen a szerelmi csalódás, mint tini korban, nagyon fájt, csak annyi a különbség, hogy felnőtt fejjel, csak egy hétig tart, míg tiniként hónapokig, évekig.

milyen durva, megsértődik, hogy lehülyézem a vallásosokat, és amikor
gyakorlatilag mindent tisztáztunk, nem fogja fel, mert el se olvassa a válaszomat.

"de nyuszika, azért mert küldtem 3 levelet postán hét elején, amit ki se fogsz nyitni, az még nem zaklatás. meg szerettem volna magyarázatot kapni korábban, felhívtalak 2x, az se zaklatás, de a csütörtököt úgyse tudod megmagyarázni... valamit félreértettél. tanulj meg érdemben kommunikálni és párbeszédet folytatni és nem lesz ilyen. szerda este vadul csókolsz, csütörtökön meg ok nélkül lelépsz, és csodálkozol, hogy kikészültem? amúgy meg lehet változni 40 évesen, mert fontos vagy nekem, látod hogy leálltam mikor kértél a legkiélezettebb helyzetben is szombat este, mert figyelek rád. ha valaki 10 éve együtt van valakivel és úgy 40, akkor lehet hogy nem képes változni.

222. § (1): a mindennapi életviteledbe önkényesen nem avatkoztam bele, te viszont beleavatkoztál azzal, hogy a lelkitársamnak tettetted magad, aztán szó nélkül lelépsz, ilyen bornírtságokat, hogy feljelentesz... főleg itthon. nekem kéne feljelenti téged az erkölcsrendészeten, hogy vad csók után magadtól, egyedül rájössz, hogy mégse, ami még nem lenne gond, de hogy szóhoz se hagytál jutni, és egyedül maradsz inkább a téveszméiddel, na az az igazi gond. a döntésedet elfogadom, ha logika alapján alá van támasztva."

tesz vesz II · http://kkbk.blog.hu/ 2023.07.14. 12:47:51

nem várhatjuk el a butáktól hogy ne buta módra viselkedjenek, nem várhatjuk el, hogy önállóan megváltoztassák a véleményüket, mert nincs analitikus gondolkozásuk.

lelkitárs.... nem mentális társ...

egy "béna" vers született belőle, ami nekem sokat jelent, de :

mehetünk tovább. ha szereti a kortárs művészeteket, akkor engem is szerethetett volna, mert én is írok béna verseket.

tesz vesz II · http://kkbk.blog.hu/ 2023.07.14. 12:52:24

szerdán jogosan haragudsz meg rám, az már nem jogos hogy nem akarod kibeszélni, hogy pontosíthassak, hogy van vallásos aki nem buta csak nem gondol bele a vallásba, és van aki buta, pl a srác nagyon bornírtságokat beszélt
ebben hibáztam hogy fáradtan durván fogalmaztam. Ű

a vallásosok nem gondoltak még bele a sok-sok logikátlanságba, de ez nem azt jelenti hogy buták lennének, csak nem gondolkoznak el rajta, nekem is kellett 35 év hozzá, hogy elkezdjek gondolkodozni tudatosan a logikátlanságokon, amiket szívesen megbeszélnék veled ha elég nyitott vagy. Azt hittem ezeket már te is tudod, mert két hónappal idősebb vagy nálam. Nem is kéne hogy tegezzelek. Mert megadom a tiszteletet a kornak.
írásban tudom csak jól kifejezni magamat, ahogy neked is gondolkodnod kellett a cringe csiklandózos megfogalmazásán. ami nagyon tetszett.
süti beállítások módosítása