TELJES KÖTET

TELJES KÖTET

Akit majdnem szerettem

2014. november 09. - tesz-vesz

 

 18090.jpg

Akit majdnem szerettem
(Dr. P. A.)

 

 

                            Nem ismertél és nem akartál megismerni
                            Nem szerettél; nem akartál megszeretni!
                            Csak egy éjszakára kellett a világ.
                            Sarokról sarokra, virágról virágra
                            Leng a szívem, családom magja
                            tőled független mózeskosár.

 

 

                            Több éjszaka után kezemet sem
                            fogja az őszi szél. Minden
                            hibánk ellenére... sötét szobák
                            rejtekében rágja lelkemet az idő.

 

 

                            Pedig Uram én adóztam már                             *
                            eleget. Bálványt imádtam,
                            százszor elbotoltam, százszor felkeltem
                            és most újra színezett üvegen kell járnom,
                            árbóc nélkül vitorláznom, háborgó tengeren.
                            Nyomasztó magasság felett szédül bennem a kór                             **
                            és szédül bennem a másság.
                            Meddig még

 

 

                            Kegyetlen játék ez Uram, hiába hívsz
                            én betartom a szabályokat.
                            Ha elbukom is a Felszínesség
                            mélységében, ha az összes
                            szeretőm elhagy se fogom
                            viharban kivágni a léket.
                            Nem fogom elárulni Rómát!                             ***
                            NEKEM HELYEM VAN E FÖLDÖN!
                            Ha elbukom is...

 

 

                            Tündérlányok, vérző szívek,                             ****
                            apró csókok a múzeumban…
                            Tudtalak volna szeretni.

 

 

                            Széklábakat ha kapnál, se vágynék
                            én már másra, csak a fafaragásra.                             *** **
                            Ha látnál: ha tudnám, hogy enyémmé váltál
                            öröm lenne minden búcsú, és boldog száraz szemmel
                            örök társam ha megtalálom, ígérem
                            koporsómban alszom majd eleget.                             *** ***
                            Ha szeretek.

 

 

2014.11.08. szombat, Budapest

 


* személyiségi jog miatt nem írom ki, "adózás"

**hepatitis b? árbóc, senki nem mondja árbocként

*** BM: Római polgár

****Guti Karina: Lányok tánca

*** ** Madách: Ember tragédiája

*** ***BM: Reggeltől reggelig

 

A bejegyzés trackback címe:

https://teljeskotet.blog.hu/api/trackback/id/tr778255412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása