TELJES KÖTET

TELJES KÖTET

Gondolat

2023. április 13. - tesz-vesz

(M. M.)

 

Sebes nyíl, vidd az üzenetem!

Dübörgő villám, hasítsd szét az eget!

Imádkozzatok angyalok!

Ó, gondolat! Újra itt vagyok!

 

Tomboló szél, fogadd meg a nevem

Burjánzó erdő, kerítsd elő mély szívemet

Segíts rajtam Istenem

A világosság most nagyon kell nekem

 

Hatalmas óceán, adj erőt nekem

Farkasfalka, védd a becsületem

Lelkemet rád hagyom

Építsd újjá ezen az alkonyon

 

És végül maradnak a csillagok

Éppen feléjük ballagok

Ha kitartó vagyok – észre sem veszem –

Megbotlom benne.

Csak el ne felejtsem:

Megtalálni elég még nem lenne.

2005. január 1. 03:06

A bejegyzés trackback címe:

https://teljeskotet.blog.hu/api/trackback/id/tr4218167094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása